Re: Czy potrzebne jest CE ?

Autor: Darek <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 13:50:15 MET DST

> Rok temu bylo glosno o tym, ze po wejsciu do UE wymagany jest certyfikat
> CE
> do komputerow itp. Jak to teraz wyglada ? Jak sam skladam sobie komputer
> do
> firmy to jak mam do niego zalatwic to CE ? I co to wogole daje ? Czy jak
> tego nie mam to jakis np US mi da kare czy co ?

Z tego co wiem to z CE jest jak z legalnym oprogramowaniem - wymagane jest
wszedzie, sprawdzane w firmach a w wiekszosci i tak go nikt nie ma :) W
przypadku gdybys kupil zestaw juz zlozony w sklepie komputorym to na pewno
mialby CE (chyba ze firma lubi ryzykowac), jednak czy indywidualnie mozna
dostac CE... tego juz nie wiem.
IMHO: ta norma CE to glupota, zwlaszcza ze po zmienie myszki sprzet juz nie
jest zgodny z norma ;) W koncu... myszka moze byc drugim Czarnobylem i co
wtedy..... ;)