Re: Jaka cicha a nie koniecznie szybka nagrywarka CD?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 11:19:09 MET DST

Marco wrote:

> No to jak nie chcesz spowalniania programowego to kup jakis stary model z
> Allegro. IMO to jeszcze gorsze wyjscie, chyba że uda sie kupić starą i
> nieuzywaną.

Nie - no może nie bierzcie kwestii niskiej ceny tak dosłownie - pracuję i jeszcze mnie na te parę złoty stać ;)
Po prostu nie potrzebuję zbędnych bajerów, DVD też nie jest jeszcze wśród moich znajomych standardem, a na kopie zapasowe
nie potrzebuję aż takich pojemności.

Ale ok - dzięki za propozycje. O softowym spowalnianiu zapomniałem. Będę musiał posprawdzać co też jest na rynku aktualnie.
No i uwzględnić jesienną zmianę kompa - jak zmienię (b. możliwe) na barebone, to kurcze może trzeba będzie coś czarnego kupić,
a nawet i slim ;|

w.p.