Re: ECS K7VZA 3.0 i poprawiony bios 3.7a ?

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Thu 12 May 2005 - 00:09:26 MET DST

W artykule news:d5tu7d$u40$1@atena.e-wro.net,
niejaki(a): maX z adresu <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał(a):

> Chyba po prostu mieli dośc maili do "Support Team" z pytaniami który bios
> jest nowszy (3.7 vs 1.0b) i przemianowali 1.0b na 3.7a. Teraz już nikt nie
> będzie miał wątpliwości.
Pewnie masz rację, ale powinni zaznaczyć, że olali sprawę w kwestii biosu
kontrolera IDE i cofnęli się wstecz wywalając 48 bitowe adresowanie LBA.
Zresztą, to chyba nie byłoby dla nich trudne, gdyby tę część biosu wzięli po
prostu z 3.7 a nie jakiś staroć....

> Sam mam taka płytkę, ale darowałem sobie takie dylematy. Używam starej
> 3.7, jak zaczną się problemy to w końcu ją wreszcie wymienię na coś
> nowszego.
Ja już to zrobiłem... (ECS mi wystarczał, ale znalazł się kupiec na MB i Ram
więc poszła...) i musiałem rozgryzać nowe "knify" z Epox 8RDA 3+ Pro

--
pozdrawiam
Adam M.