Re: drukarka HP lj 5l i bialy pasek przez srodek...

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 23:18:07 MET DST

gardziej napisal tak:

> witam!
> okazuje sie, ze drukarka drukuje czarny (czy to litery, czy rysunek)
> idealnie, problem zaczyna sie dopiero na kolorach innych niz czarny. Jesli
> dam np. czarne litery na szarym podkladzie, litery git, podklad krecha.
to wyczysc beben w tonerze albo zanies go na gwarancje, to najlepiej

> mysle, ze zanim wyrzuce drukarke na smieci to moze wyczyszcze ja troche.
> moze macie jakas instrukcje odnosnie drukarki?
http://www.fixyourownprinter.com/ znajdz service manual i jedziesz, a poza
tym ta drukara jest tak prostacka, ze kazdy laik da sobie rade

> boje sie, ze jak rozloze i
> poskladam, to jeszcze radio przy okazji zbuduje z budzikiem...
napewno zostanie Ci 16 sprezynek 2134234 srubek i moze jakies kolka zebate
ale bedzie dzialac :]

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,6; XP120 + PAPST;