Re: 6000 pkt w 3Dmark 2003

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_nawet.tw>
Data: Wed 11 May 2005 - 22:08:35 MET DST

KaNo napisał(a):

> mial

> Zdrowo przesadziles, taki pobor mocy to moze maja "noname desktop
> replacement", ktore tylko udaja laptopy.
O takim wlasnie wyslalem:) Ale zgoda troche przesadzilem. Ale nawet
"namowe" laptopy grzeja sie niemilosiernie. Wyrcza wiatrakami nawet jak
sie nic nie robi. No chyba ze sa dobrze zaprojektowane i/lub z centrino.
Tyle ze wiekszosc tego co jest na rynku to laptopy ale nie mobilne:(.

Moj laptok ma na spodzie podane 80W (p4 2GHz i radek m6). A laptok to
"no name na bazie acera" wstyd sie wogole chwalic.

A centrino:)