czy to artefakt?

Autor: marcin154 <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 18:04:07 MET DST

Witam grupowiczow...

mam male pytanie chodzi mi o kwadracik ktory mi sie pokazal po zmianie
wiatraka na grafice GF FX5900XT a zakupilem cos takiego
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13778 i juz chyba zaczynam
zalowac jesli to od tego...

Moge was prosic o jakas rade co mozna z tym zrobic, bylbym wdzieczny

Z powazaniem..
Marcin.d

(ps. mam nadzieje ze jest zalacznik z zdieciem pulpitu w paint zrobiony
bo uzywam Xnews a jeszcze nie wysylalem zdiec bo go mam od niedawna)