Re: Jaki monitor LCD 17" do około 1300zł ???

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Wed 11 May 2005 - 17:23:24 MET DST

> Wymagania wobec monitora:
>
> - DVI
> - pivot

Za tą cenę jest Belinea 101751B. Ma DVI (brak kabla w zestawie), ma pivot,
jest na PVA. Osobiście mam go i sobie bardzo chwalę.

> Panel bedzie sluzył głownie do grania (FPP,wyścigi)

Do tych celów może się nie nadać, bo smużenie w grach jest widoczne, mnie
nie przeszkadza, ale nie wiem jak ciebie. Testowałem tylko na FPP, na
wyścigach może być gorzej :).

> , do pracy biurowej
> (internet,office) oraz do obróbki (amatorskiej) zdjęć (Adobe Photoshop).

Do tych celów idealny.

> Osobiście wyczytałem , że świetne matryce są typu PVA (MVA) ale niestety
> mają bardzo dlugie czasy reakcji (25ms) i zbytnio do gier nie nadają się
:(

Za 1300zł nie bardzo kupisz coś odpowiedniego. Jeśli chesz do gier, a
smużenie PVA ci przeszkadza, lepiej kup CRT :). Albo odłóż kasę i kup jakiś:
PVA z dopalaczem, S-IPS (nie oglądasz filmów, więc ta matryca powinna być
dla ciebie najlepsza).

Poza tym: jak zawsze warto poczytać na mva.pl