Re: RAM

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 11 May 2005 - 15:56:52 MET DST

Rafał Gałka wrote:
> no to ladnie... a myslalem ze mam Dual Channel :| ehhhh gdybym sie bardziej
> zorientowal to kupilbym inna plyte. ae ta kupowalem na szybko bo poprzednia
> msi mi sie zjarala przez zasilacz no i tak wyszlo.

Nie wiem jaka była róznica cenowa między NF2 Ultra i "zwykłą" kiedy
kupowałeś twoją nową MB, ale prawdopodobnie tylko niepotrzebnie
przepłaciłbys dla kilku procent więcej wydajności ogólnej w "dualu"..
Możliwe że większy zysk miałbyś sprzedając starą pamięć PC333 i kupując
jedną przyzwoitą (non-OEM) większa kość PC3200 zamiast tylko dokupywać
kolejną.

Pozdrawiam