Re: AMD 64 czy Intel 64 ?

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 15:55:18 MET DST

Darek kiedys napisal:

> Witam
>
> Co prawda era 64 bitowych aplikacji jeszcze przed nami, ale na szczescie

Nie no np u mnie 90% aplikacji juz jest 64 bitowe;)

> juz nie dlugo. Jednak procesory juz sa w sprzedazy.
> Co przemawia na korzysc 64bitowego amdka a co za intelem? Co polecacie do
> 1000zł?
>
> Pozdrawiam
> Darek

Intel autentycznie 64 bitowy procesor wprowadzil dopiero chyba dwa meisiace
temu wiec mozna sobie podarowac. Wprawdzie wczesniej byly juz Pentium z
obsluga listy rozkazow x86_64 ale tak naprawde byly to procesory z 32
butowa adresacja pamieci (a co za tym idzie nadal ograniczenie do 4GB RAM,
etc)

Mowiac inaczej wyglada na to, ze Athlon 64 na s939 w tej chwili jest
najlepszym wyborem

--
Registered Linux User 369908