Re: Jaki monitor LCD 17" do około 1300zł ???

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 15:32:40 MET DST

/// Kaszpir /// wrote:

> Witam !
>
> Być może pod koniec czerwca spłynie trochę pieniędzy , które chciałbym
> przeznaczyć na zakup monitora LCD 17". Mój obecny monitor (19" iiYama VM
> Pro 450 , ma już 6 latek i czas na zmianę ;) ...
>
> Wymagania wobec monitora:
>
> - DVI
> - pivot
>
> Panel bedzie sluzył głownie do grania (FPP,wyścigi) , do pracy biurowej
> (internet,office) oraz do obróbki (amatorskiej) zdjęć (Adobe Photoshop).
>
> Osobiście wyczytałem , że świetne matryce są typu PVA (MVA) ale niestety
> [...]

Powiem ci ze ostatnio tez sie zastanawialem nad wymiana swojego
kineskopowego 17', naczytalem sie strasznie duzo na ten tamat :) i doszlem
do wniosku ze nie warto na razie, za niedlugi czas wyjda/rozpowszechnia sie
matryce PVA z dopalaczami, wydaje mi sie ze wtedy monitory na TN i PVA
stanieja i to bardzo. Narazie za duzo jest tych niedociagniec... mimo
wszystko jesli bym juz kupowal LCD do swoich zastosowan wybral jeden z
drozszych monitorow na TN niz najtanszy PVA(MVA)

pozdrawiam
LUKY