Re: Problem z pamięciami

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 12:38:47 MET DST

> A podbijałeś napięcia na pamięciach?
Nie, nie pomyślałem o tym. Wychodziłem z założenia, że skoro
chodzą w okolicy fabrycznych ustawień to pójdą na normalnym napięciu.

> Może się również zdarzyć że
> to procesor się sypie a nie pamięci i w takim razie trzeba...
Procek napewno był stabilny, bo przekładałem Kingstony i problemy znikały

Dzięki za pomoc.
Niestety nie wytrzymałem nerwowo i po dwudniowej walce oddałem pamięci.
Może jak trochę ochłonę to wezmę je jeszcze i podniosę napięcia.

TM