Re: LCD Siemens-Fujitsu 19" w Tesco za 1299 zł - warto?

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 09:42:20 MET DST

> Dzięki za info :-) Model tego LCD to: SCALEOVIEW C19-3

Jako alternatywa dla takich firm jak np belinea to fujitsu jest ok, ale np philips
daje gwarancje na uszkodzone pixele na znacznie dłuzszy okres więc co najmniej pod tym
względem jest lepszy.
Ponadto dzwoniłem na infolinię Fujitsu i powiedzieli ze nie dają zadnej gwarancji na
uszkodzone piksele w momencie zakupu. Obowiązuje tylko standardowa norma
ISO2cośtam...

Ja sam zamowiłem monitor Fujitsusiemens P19-2. Ten C19-3 to zwykła popularna matryca
TN jakich wiele.

GM