Problem z grafiką.

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 09:39:33 MET DST

Witam serdecznie. Mam drobny problem i nie bardzo wiem jak sobie z nim
poradzić. Do wczoraj miałem zainstalowaną w komputerze grafikę riva tnt2 m64
32mb. Wczoraj wziąłem od znajomego kartę GF2 Ti 64MB w celu przetestowania i
ewentualnego kupna. Niestety nijak nie da się jej zainstalować. Po
wystartowaniu kompa ładuje się system, wykrywa kartę GF2 DDR albo GF2
Titanium (znaczy się czasem tak czasem tak) potem pojawia się czarny ekran i
monitor przechodzi w tryb stand-by. Próbowałem różnych sposobów.
Odinstalowywałem starą grafike, w trybie awaryjnym próbowałem ją instalować
i nic. Kończy się czarnym ekranem albo tuż po wejściu do windowsa, albo
czasem nawet zanim się windows do końca załaduje. Poczytałem troszkę
archiwum i z tego co się dowiedziałem to jedną z przyczyn może być za słaby
zasilacz. Obecnie mam zasilacz 300W. W domu posiadam jeszcze 350 i na taki
ewentualnie mógłbym zmienić. Pozostała konfiguracja to płyta GA-6BXC rev
2.0, procesor PIII450@504 , 512 RAM, dysk 40GB, nagrywarka. Istnieje
możliwość, że ta karta nie będzie chciała współpracować z płytą ? Co
ewentualnie jeszcze sprawdzić.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Krzysztof.