Re: prosba o porade

Autor: Darek <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 20:29:47 MET DST

> Bardziej wiarygodny jest już nawet tomshardware.pl a serwisów naprawdę
> wiarygodnych jest mnóstwo.

Uhm... :) Oprocz tomshardware.pl pozostane rowniez przy Komputer Test Chip
oraz benchmark.pl, nie mam powodow aby twierdzic ze sa nie wiarygodne - byc
moze komus nie spodobaly sie test jego procka i poscil dalej... ;) Poza tym
Chip ostatnio dorobil sie iso, natomiast jesli chodzi o brukowce to
pomyliles z Bravo :)

Pozdrawiam
Darek