Re: Ciekawostka dla składaczy platform AMD

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 20:00:33 MET DST

To tylko oznacza, że obie firmy konsekwentnie wytwarzają "coś na teraz" i
mamią, że "ktoś będzie miał coś na zaś". Stąd wysyp 915 z RAID, 925 i
NF4/s939. Więć tak naprawdę, p... i składać to, co będzie "dzisiaj działać i
zadowoli klienta". Przecież wchodzi BTX, więc z dotychczasowych komputerów
zostaną "tradycyjnie" już tylko "klawiatury i monitory" (jeżeli dobrze
pójdzie:). Więc może "niech się zaczkną" - w końcu cóż można zrobić więcej
mając XP zamiast Win 3.x lub 98? Ja osobiście ich p... i mojego PIII 733 nie
zamierzam zmieniać dopuki nie zaoferują <40W a więcej wydajnych procesorów:)