Re: P4 3,2GHz dziwnej serii

Autor: j.zawadzki <jarecki_at_post.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 19:19:39 MET DST

Sander wrote:

> Skoro nr seryjny to SL7KY, w takim układzie jest to Celeron D 2.53 GHz.
> Więcej info na temat swojego CPU uzyskasz przy pomocy programiku:
> CPU-Z 1.28 - http://www.cpuid.org/download/cpu-z-128.zip

Dzieki za informacje o programiku, daje faktycznie sporo informacji. Wg
tych informacji mam P4 3,2GHz HT, cache , fsb, itp. itd. wygladaja na
prawidlowe, czyli wszystko OK ;-) Ale czy jest to pełnowartościowy proc.
pewnie czas pokaze, zapytam jeszcze support Intela ciekawe, czy i co
odpowiedza...
JZ