Re: CPU do ECS K7vza

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 10 May 2005 - 17:03:29 MET DST

W artykule news:i7p5mz9z2m1s$.11p0rjhvzzxmw.dlg@40tude.net,
niejaki(a): Flo z adresu <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Sorry. Umknęło mi MoBo przed "wejdzie". :)
>
> Do budy wchodzi mobo 30,5 x 22 cm a ta którą chcę kupić ma 30,5 x 24,4 :(
> Przeszkadzają napędy optyczne. Trzeba budę jakąś kupić i tego Chiefa tam
> wsadzić. No, a z nowej zasilacz do starej budy i opchnąć z tym co zmieniam
> :)

Ponieważ masz ECS K7VZA, więc domyślam się kupiłeś kompa w 2001r, a wtedy "w
modzie" były takie obudowy Codegena:
http://img39.echo.cx/my.php?image=codegen2ba.jpg
Jeśli tez masz taką budę, to płyta o wymiarach jakie podałeś wejdzie na 99%
(pod warunkiem, że napędy optyczne będą w dwóch górnych zatokach, jak na
fotce).
Ja w taką obudowę niedawno wepchnąłem tę płytę:
http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=234 o wymiarach 305mm x
245mm.
Trochę trzeba się namęczyć, ale "jak się popieści, to się zmieści". W razie
czego służę fotkami na priv.

P.S. Swoją drogą skoro zmieniasz całość bebechów, to na Twoim miejscu
kupiłbym zestawik na socket 939....

--
pozdrawiam
Adam M.