Re: instalacja windowsa na starym kompie

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at__and_here_go2.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 14:21:52 MET DST

>zresetowaniu

>nadal HELP

Ejże - przecież już podałem: wejść do BIOSa przez F2, odszukać opcję
"Chassis Intrusion" (gdzieś w okolicach "System Security" czy jakoś
tak) i ustawić na "Disabled".

Ten komunikat ostrzegawczy na starcie zdaje się sam znika po 1-2
minutach.

A może nie da się wejść do BIOSu?
Jak tak, to wyjmij baterię i włącz komputer. Pokrzyczy i wpuści...