Re: Jakie pamięci DDR 512MB / 400MHz?

Autor: <lucas21_at_o2.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 13:36:48 MET DST

> Witam
>
> Chcialbym sie dowiedziec jakiej marki polecacie pamieci PC3200.
> Do wyboru

> Twinmos CL 2.5 (obecnie rozgladam sie za nimi)

Ważne jest by kupić odpowiednie Twinmosy czyli na takich kościach które nie boją
się lekkiego OC:) Najlepszy Twimnos to taki który ma na nalepce w końcówce
jednego z numerków (seryjnych czy jakichś tam..) ciągi AA4T lub 1A4T.
W pierwszym przypadku Twimnos będzie zrobiony na kościach Winbond CH5 a w drugim
na kościach Winbond BH5 :) (nieważne że będzie na nich napisane M-tec lub
Twinmos). Moje 2*255 Twimos M-tec AA4T PC2700 chodzą teraz na 225MHz i to chyba
niezły wynik.
pzdr.