złożony problem z CPU... Athlon XP 2400

Autor: novax <novax_at_USUN-TO.wp.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 13:11:48 MET DST

Witam,
kupiłem procesor Athlon XP 2400 i oddzielnie płytę główną ASUSa. Na ww.
zestawie próbowałem postawić Windows XP, 2000, 2003 i za każdym razem
zawieszał mi się instalator przy inicjacji trybu graficznego. Zwróciłem
płytę główną, kupiłem inną, nową, na gwarancji, zmontowałem wszystko i... to
samo. Sprawdzałem na różnych pamięciach, różnych kartach graficznych, CD i
HDD i zawsze ten sam objaw, padło więc na procesor. Wymieniłem go w sklepie
w którym go kupiłem, niestety z nowym jest dokładnie ten sam problem! żaden
z Windowsów nie chce się uruchomić ani nawet zainstalować. Co dziwne, linux
(np. Knoppix z CD) uruchamia się bez problemu, zarówno w trybie graficznym
jak i w konsoli. Co z tym robić? wiem że napewno wina leży w procesorze ale
co to może być? czy jest jakiś program do sprawdzania na której instrukcji
procesor się wykłada?

--
novax