2 dyski SATA, przegrywanie plikow rar, bledy CRC

Autor: Ewelina <ewelinka123_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 08:56:25 MET DST

Witam
    Niedawno pisałam post dot. mojego dysku twardego, który uznałam za
padnięty. Okazuje się, że podłączanie innych (nowych) dysków daje takie same
rezultaty.
Sytuacja:
2 dyski SATA Seagate Barracuda 160,
przegrywam z dysku 1 na dysk 2 duże ilosci dużych plików rar.
Test archiwum na dysku 1 nie pokazuje błędów.
Test archiwum na dysku 2 (po przegraniu) pokazuje błędy CRC.

Zasilacz zmieniony na Chieftec, komputer niepodkręcony.

Płyta: Abit Nf7S v.2.0., 2x512 ram

Ma ktoś jakieś pomysły?