Re: Problem z Radeonem

Autor: Rysław <krzysiek_at_kopernika.kom.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 00:57:47 MET DST

Leif napisał(a):

> <ciach>
>
> Jaka jest Twoja konfiguracja pamięci? Jaka jest pełna konfiguracja kompa?
> proponuję:
> 1. sprawdzić z innymi pamięciami.
> 2. Wyciągnąć/wyłączyć wszystko z komputera pozostawiając tylko dysk i
> grafikę i sprawdzić.

To może być wina pamięci? Problemy nie występują w ogóle, nawet przy
bardzo obciążonym systemie, jeśli nie używana jest grafika 3D. No ale
chyba wszystko możliwe. Pokombinuję z tą pamięcią.

Płyta: ASUS A7V8X-X
Procesor: AthlonXP 1700+
Pamięć: 128 i 256 MB (obie PC2100)
Grafika: Sapphire Radeon 9550
Dyski: nie pamiętam jakie ale to chyba niezbyt istotne.