Re: co sadzicie na temat tych monitorow...

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 10 May 2005 - 00:07:17 MET DST

Przemek wrote:

> To mam rozumiec ze wolalbys nowy zasilacz codegena 350W niz
> kilkuletni astec,enermax czy chieftec 400W?

Nie wiem jak Ty - ale ja bym wolał /działajacego/ Codegena od
klasycznego "żęcha" z dowolną nalepką (nawet jeśli to FSP, Enermax czy
Antec). BTW - temat "zuzytych" zasilek przerabiałem na własnej skórze i
jedno mogę stwierdzić na 100% - /każdy/ nawet najbardziej renomowany PSU
zużywa się i czasem psuje. Oczywiście zależy co i od kogo trafisz - ale
warto być realistą i.. nie wierzyć tak ochoczo w zapewnienia o "idealnym
stanie" takich staroci..

> No coz o gustach sie nie dyskutuje ;

Cos w tym jest.

> pzdr