Re: GF 6200 AGP 64-bit

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 09 May 2005 - 23:13:02 MET DST
Message-ID: <d5ojoq$4q4$1@theone.laczpol.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

maX wrote:

> Hmm, rzeczywiście. To oznacza że nawet zmodowany do 8 potoków i podkręcony
> do poziomu 6600GT rdzeń (500 MHz) niewiele przyspieszy bo całą wydajność
> zadławi zbyt mała przepustowość pamięci.

Dokładnie - biorąc pod uwagę tą szynę 64-bit nawet pomiary typu
"obcięcie" zegarów o połowę w 128-bitowej 6200 nie będzie miarodajny.. A
jesli chodzi o "pełną" 6200 to po odblokowaniu potoków i "lekkim" OC
typu 440/660 osiągi typu 6k punktów w 3dmark03 (~2700 w 3dmark05) nie
stanowią żadnego problemu nawet na przeciętnym XP 2200+. W np. FarCry
tryb High Detail chodzi płynnie (testowane akurat bez AA/AF), jedyne
"przycinanie" jakie zauważyłem jest przy duzej ilosci ładowanych naraz
tekstur w grze - z tym że to wina raczej małej ilosci ramu systemowego
(tylko 512MB).

Pozdrawiam
Received on Mon May 9 23:15:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 May 2005 - 23:51:06 MET DST