Re: co sadzicie na temat tych monitorow...

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:26:51 MET DST

>Bzdura totalna. Taki monitor bedzie dzialac jeszcze przez wiele lat, bo
>zwykle jest to sprzet z wysokiej polki.

Sprzedajesz te monitory czy po prostu nie wiesz o czym napisałem?

Postaw wysokiej klasy denata Eizo sprzed kilku lat obok średniego
nowego i porównaj jasnośc, ostrosć, zakres regulacyjny kontrastu i
jasności.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
www.monitory.mastiff.pl
gg: 189335, skype: zpkmastiff