modem kablowy motorola sb4200 i 2 komputery

Autor: L.R. <_at_poczta.fm>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:18:14 MET DST

Witam

Pytałem o to samo na grupie pl.comp.networking ale nie uzyskałem żadnej
odpowiedzi a że problem jest czysto sprzętowy więc może dowiem się czegoś
tutaj. Mianowicie chcę podłączyć drugi komputer do w/w modemu i zarazem
uzyskać możliwość bezpośredniego połączenia obu kompów. Mam przydzielone
dwa adresy IP więc problemu z dzieleniem nie ma. Chodzi mi natomist o to
czy łącząc jeden komp przez USB a drugi przez ethernet uzyskam LAN pomiędzy
nimi czy też jedynym rozwiązaniem bedzie kupno huba/switcha? Odpada
koncepcja z dwiema kartami sieciowymi w jednym kompie.

--
L.R.