Re: Jaki zestaw za 2300 :)?

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 19:42:59 MET DST

Czajson wrote:

> Użytkownik "LUKY" <luky1@o2.pl> napisał w wiadomości

> I jak pierwsze wrażenia? :)

Wszystko śmiga pieknie i plynnie, musze jakies bardziej wymagajace gry
poinstalowac, chyba Doom 3 bedzie odpowiedni ;),ale nie jestem sympatykiem
gier heh...
To co mi sie jako pierwsze bardzo rzucilo w oczy to bardzo cicha praca dysku
Samsung - to moj I samsung i naprawde jestem oszlomiony bardzo cicha praca
tego urzedzenia, jest praktycznie nieslyszalne -jak dla mnie.
Monitorek ślicznie wyświetla kolory, jednak z tym "czarnym" sie nie
myliles... jakis faktycznie "zywy" jest :D a nie taki szarawy jak na innych
monitorach.
Pozdrawiam!

--
LUKY