Ograniczenia dyskowe w laptopie

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 18:33:53 MET DST

Witam,

Pare dni temu pytałem o to jak duży dysk mogę wsadzić do IBM ThinkPada 600x,
może troszkę źle sprecyzowałem pytanie.
Płyta główna to BX, od salonu z laptopami w którym dawno temu kupowałem ten
model dowiedziałem się że płyta ta współpracuje z 20GB bez problemu, ale ja
jestem zainteresowany większym dyskiem ... 40 GB. I stąd moje pytanie czy
kolejnym wąskim gardłem po 8GB nie jest czasem 40GB czyli mogę w ciemno
kupować 40GB ,oczywiście w sklepie będe sprawdzał ale nie chciałbym żeby
dopiero w sklepie się okazało że dysk nie podchodzi :(

Pozdrawiam,
Daniel