Czy może byc jakis defekt ?

Autor: Ka <kamulek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 18:10:51 MET DST

Witam !!!

Przydarzyła mi sie taka hostoria ,po roku normalnej pracy nagrywarka Lite ON
zepsuła się.Ponieważ była na gwarancji dostałam zupełnie nową w jej miejsce
i zdążyłam nagrac tylko jedna płyte,przy drugiej padła w podobny sposób jak
ta pierwsza.czyli wyskoczyło ,ze zapis sie nie powiódł i ani teraz nagrywa
ani czyta płyty.Kurcze o co chodzi ?Zbieg okolicznosci czy mój komputer ma
jakis defekt i psuje nagrywarki ?Jest to w ogole mozliwe ?Az sie boję znów
zgłaszac z ta nagrywarka do sklepu bo az nuz sie okaże ze psują się z winy
mojego kompa.Proszę o jakąs radę i wskazówke.
Pozdrawiam
Ka