plyta i procek co wybrac....?

Autor: max20001 <max20001_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 18:01:08 MET DST

witam,

w tej chwili mam athlona 1,7 i plyte shuttle ak32
moj 1 komp z hipermarketu (wczesniej skladalem sam)
i w zasadzie wszytko smiga calkiem szybko i nie narzekam
(po paru modyfikacjach - 2dysk, duzo ramu) - jest ok gdyby nie 1 ale....
plyta jest dosc stara i nie mozna zrobic zmienic biosu na nowszy a tym samym
procka
ponad 2,0 mhz

w chwili obecnej mam mozliwosc zmienic kompa na cos szybszego - w co warto
zainwestowac??

mysle o pozostaniu przy amd, jednostka nie musi byc szybka ale plyta powinna
oferowac mozliwosc
rozbudowy w przyszlosci, dyski i inne napedy przekladam wiec musi byc zgodna
z ata (w sumie to kazda jest....)
grafika moze byc na pci (ta technologia wydaje sie miec przyszlosc)

jednym slowem co polecacie?? budzet 2k, jednostka bez dyskow, cdrw,
monitora,
bez zbednego wypasu bo juz nie gram na codzien, wirefire i raidy w sumie tez
mnie nie interesuja

pozdro,
max