Re: Jak podłączyć kilka urządzeń do komputera?

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 17:35:10 MET DST

Mon, 9 May 2005 12:44:07 +0200, JasonKidd napisał(a):

> Witajcie,
>
> Jestem pierwszy raz na tej grupie i nie wiem, czy moje pytanie pasuje do
> jej tematyki, ale jeśli tak, to bardzo prosiłbym o poradę. Otóż mój problem
> wydaje się być banalny. Z tym, że nie dla mnie :) Otóż brat odstąpi mi swoją
> kartę dźwiękową SB Live 5.1. Chciałbym do niej podłączyć wieżę, głośniki
> komputerowe (Creative 5.1), oraz słuchawki z mikrofonem. Jak wiadomo
> wszystkie te 3 urządzenia wchodzą w jedno wejście na karcie muzycznej. Ale
> ja nie chcę, co jakiś czas "nurkować" za szafkę, żeby przełączyć dane
> [...]

Do słuchawek jest jedno wejście, a do mikrofonu drugie przecież.

Miałam ten sam problem (głośniki/słuchawki) w jednym gniazdku. Kupiłam
nowe głośniki Creative, z wejściem (z przodu) słuchawkowy, więc to już
było pod ręką i nie było problemów z przełączaniem wtyczki/jacka.
Niestety te głośniczki kiepsko grały, więc powróciłam do swoich starych,
ale jarych, które nie mają wejścia słuchawkowego. Kupiłam taki rozgałęźnik
na 2 wejścia (kosztuje grosze). Niestety, okazało się, że mi głośniki
ciszej i kiepsko grają, najczęściej to tylko 1 głośnik. Potem
przypomniałam sobie, że mam z w domu przedłużacz ( wtyczka od kabelka
głośników/komputer) który pasuje też do słuchawek. Leży sobie teraz ten
kabelek/przedłużacz pod ręką i mogę bez problemów przełączać wtyczkę
słuchawek na wtyczkę głośników. Bardzo mi to potrzebne, bo też mam
słuchawki z mikrofonem i używam ich do rozmów telefonicznych.

Tak, że polecam jednak ten kabel przedłużający (do wtyczki jack).
Przełączać trzeba, ale jak jest wszystko pod ręką, to już takiego problemu
nie ma.

--
Kaja