Re: K7S5A i GeForce 4 Ti 4200

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 16:57:36 MET DST

Wiktor S. wrote:
> Czy ta karta naprawdę tyle prądu ciągnie? A może jest uszkodzona?

Ma po prostu bardzo duże wymagania. U mnie wieszał się po przejściu w 3D,
coraz częściej i częściej, aż i na codzień zaczął sprawiać problemy. Po
przesiadce z Codegena 300W na HuntKeya problem zniknął.

Tyle, że u mnie oprócz energochłonnego Radeona 8500 siedzi Palomino 1700+
i kilka dyskĂłw... tak czy inaczej podejrzewam, Ĺźe problem leĹźy po stronie
zasilania, a konkretnie niskiej stabilności napięcia.

k,