Re: Big LoL :D

Autor: Lewis <lewisa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 15:45:09 MET DST

> Taki blad to dobry sposob na rozreklamowanie w Inecie sklepu... Czy
> zrobione z premedytacja, czy niechcacy - i tak dobre. :)

Ja nie reklamuje tego sklepu poprostu składam dla kumpla kompa a tu patrze i
spadłem z krzesła :D

A żeby nie zakładać kolejnego wątku to chciałbym zapytać co poradzicie z
1500zł (sama skrzynka)

DYSK

http://amikom.com.pl/item.mhtml?cID=3431 229zł

Grafa

http://amikom.com.pl/item.mhtml?cID=5518 378zł

Combo CD RW/DVD

http://amikom.com.pl/item.mhtml?cID=2403 150zł

RAM

http://amikom.com.pl/item.mhtml?cID=4509 279zł

FDD

http://amikom.com.pl/item.mhtml?cID=3301 29zł

To moje typy

Brakuje tu proca i MB

Wybrałbym zapewne Bartona 2500+ mobile i ASUS A7N8X Deluxe ale w amikomie
nie ma tylko te nędzne sempy.

Chodzi mi o amikom bo w Białymstoku ten sklep najbradziej przypadł mi do
gustu (własne doświadczenia), simmtech ma kiepski serwis (własne
doświadczenia), formica hmm mało solidni (własne doświadczenia).

Więc moze coś na A64 (754) i jakąś płyte pod to ale chyba nie zmieszcze się
w limicie kasy :/

Poradzcie coś

--
Pozdrawiam