Re: "Pod czym" format dysku SATA?

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Mon 09 May 2005 - 14:01:39 MET DST

Uzytkownik "LUKY" <luky1@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:d5m4pm$3vd$1@news.onet.pl...

> A nie zastanawiales sie kiedys ze dzielenie lacza poprzez Windows to nie
> najlepszy pomysl?Duzo lepiej,wydajniej,wygodniej by ci sie pracowalo na
> linuxie jako serwerze.

wiem ze nie by to najlepszy pomysl.. ale jako ze jestem "imbcylem linuxowym"
;) byloby z tym wiecej zachodu niz to warte..
teraz problem zostal rozwiazany dzieki zakupowi routera z modemem (ktoory
charakteryzuje sie stabilnoscia polaczenia)..
neo smiga na 2ooch kompach niezaleznie od uruchomienia mojego i jeszcze 2
kolejne moge podpiac ;) i to wszystko za jedyne 239.99 ;)

--
pozdr  Szo