Re: Zagwozdka - moze ktos rozkmini..

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Mon 09 May 2005 - 11:52:38 MET DST

Uzytkownik "Zethon" <zethon@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:1uu3a8oxbtcl8.v9m9hw2exxq7$.dlg@40tude.net...

> tym zasilaczem sobie wlasnie odpowiedziales na pytanie, ten zasilacz po
> pierwsze nie ma 300W, slabo trzyma 12V, ma slabe filtry
> przeciwzakloceniowe, a raczej ich nie ma, bo to co tam w srodku to ich
> imitacja.

hmm.. czyli moowisz ze po wymianie zasilki nie powinno byc takich
problemoow?
zastanawiam sie nad taganem jakims.. czy moze jednak chiefteca - wyjdzie
taniej.. ale czy aby chieftec nie wylansowal sie na zasilacze dobrej klasy
przez opinie niezbyt doswiadczonych kupujacych?

a co do przepustowowsci pci.. to ze niby co? ;) ze kontroler za duzo danych
sle przez pci? czy ze moje pci z powodu obsadzenia sa przeciazone?

--
pozdr  Szo