Re: NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 May 2005 - 08:45:01 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d5m9hu$4k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> news:1hsl5d.qnb.ln@kwinto.prv...
>
>> Bo?
>
> Bo po co Ci taki fdisk przestarzały?

Zaraz... a kto tutaj mówi o fdisk? Przecież rozmawiamy o partycji z
NTFS, czyli o systemie nt-kowym. To oczywiste, że archaiczne narzędzia
rodem z DOS-a mogą się tu okazać wręcz niebezpieczne. Z tym się
zgadzam.

Ale Ty wyraziłeś się generalnie o narzędziach dyskowych Microsoftu,
nie tylko o fdisk. Dalej czekam więc na uzasadnienie Twojej opinii, że
"najlepiej nie używać programów dyskowych Microsoftu".

> Uważam za dobry dla początkujących. Nie będę dalej rozwijał się
> nad nim bo możesz sobie przeczytać stosowny wątek w archiwum.

No to ja mam krańcowo odmienne zdanie na ten temat, i to właśnie na
podstawie dokładnie tych samych archiwów. Powiem więcej - o ile
początkujący użytkownik nie zdając sobie sprawy z zagrożeń czyhających
na niego z powodu wad w jego kodzie, będzie go używał, to zaawansowany
użytkownik na pewno nigdy już tego błędu nie popełni. . .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/