Re: Grafika - jak sprawdzic pamięci?

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 09 May 2005 - 02:28:45 MET DST

Czajson wrote:

> Sprawdziłem dzisiaj i nawet Riva tak pokazuje. Hmm nie ma to jak zapłacić
> 320pln za 64-bitówkę. Od tego co miało być niczym się wizualnie nie różni.
> No ale skąd ta wydajność?

Prawda bywa bolesna, ale i tak warto ją znać ;-) Co do wydajnosci,
miałem kiedyś podobne rozczarowanko w przypadku nieco wyższego modelu GF
z serii 5600. Żeby było śmieszniej - był to "pełny" 5600, a nie 5600XT.
Tak więc raczej rzadko spotykana wersja. Mimo tej kiepskawej szyny
wydajnościowo w 3dmark wypadał na poziomie/nieco lepiej niż 128-bitowy
5600XT, co było dla mnie dość zaskakujące. Niezbyt wydajna przecież
karta jaką był 5600 i to z pamięciami 64-bit osiągajaca bez żadnego
"tuningu" spokojne 2k punktów w 3dmarku03 na przeciętnym sprzęciew
burzyła nieco moje "przekonania" w tym temacie.

Pozdrawiam