Re: Jaki zestaw do 8000-10.000 zł bez monitora ?

Autor: bolo <bolo_nospam__at_irc.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 01:35:16 MET DST

Użytkownik "Paszczak" <szczapak@huga.pl> napisał w wiadomości
news:d5lnd2$3fu$1@proxy.provider.pl...

> [...]

hmmm ja tam wole SUNa niz jakies badziewne compaq czy hp(stosunkowo
badziewne oczywiscie)?
ale moze czegos nie wiem i byl bys sklonnym mnie oswiecic?

troche mam do czynienia z sunem i sgi ale serwerow hp/compaq nie mialem
okazji testowac
natomiast mialem watpliwa przyjemnosc porownywac laptopy hp/compaq do innych
(dell, ibm, toshiba) i jak by to powiedziec byly i sa kiepskie (klawiatura,
lcd, touchpad, trwalosc i serwis)

pozdrawiam
bolo