Re: IBM ThinkPad A31p --> T42p. Czy warto?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 01:27:50 MET DST

"Seweryn" <mojeimie@o2.ie> wrote in message
news:d5ld76$mhg$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam pytanie do kogoś, kto używał obu tych komputerów.
> Myślę o zmianie A31p na T42p. Mam jednak pewne wątpliwości. Nie zależy mi
> np. na dużej żywotności bakterii ani na małym ciężarze - powinien raczej
> spełniać wymagania jak stacja robocza. Priorytetem są jak najlepszy
monitor
> (1600x1200), klawiatura, dobry dźwięk, szybkość, wytrzymałość, urządzenia
> dodatkowe.
> W A31p podobają mi się np. dodatkowe klawisze szybkiego uruchamiania po
> [...]

Masz komputer stacjonarny z opcja przenosnosci i pytasz sie czy jest sens
zmieniac na laptopa. Na dodatek Twoje preferencje wskazuja, ze bardziej
Tobie odpowiadaja mozliwosci stacjonarnego, a na mobilnosci Tobie nie
zalezy. Zostan przy A31p.

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200, Barracuda 80 160 160 |