Re: Kamera...

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 20:56:19 MET DST

Piotrek napisał(a):

> No koszty to sprawa drugorzędna.
> Kamera ma być w biurze i służyć do wideokonferencji z kilentem.
> Ostrość ma być dobra....obraz ma być jak najlepszy.
>
> Myślę nad jakąś cyfróką i żeby podlączyć pod łącze FireWire...i tylko czy to
> dobry wybór to takiej rzeczy.

ze wzgledu na ewentualnie problemy z oprogramowaniem odradzam taki zakup
... jezeli to ma isc przez internet to i tak kompresja zepsuje efekt
"ostrego obrazu" wiec kamerka internetowa z matryca CCD w zupelnosci
wystarczy ... kiedys Philips robil dobre kamery internetowe ... nagle
zniknely z rynku i jedyne co widzialem to Creative WebCam NX Ultra ...
powinna dac rade:)

BTW: tak z ciekawosci zapytam przez jakie lacze ma isc transmisja ?
(liczac najmniejsza przepustowosc z obu stron)