botowanie z karty CF (crosspost)

Autor: sun <gsunr_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 16:48:32 MET DST

Witam,
mam problem z botowaniem z kart CF. nie wiem co jest nie tak.
podejrzewam przelotkę cd2ide ale... bios widzi karty jako dysk, da się
je partycjonować, formatować, wrzucać pliki. zainicjowałem jedną dosem
6.22, na drugą poszedł Movix2 i nic.
po restarcie, komp robi POST i... lipa. nic. po prostu zwis twardy.
tylko reset albo power pomaga. nie zgłasza np. że nie ma systemu na
dysku czy coś w tym stylu.
przelotka cf2ide wygląda dokładnie tak
http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?i=produkt&id=377
może ktoś ma taką? jest sporo tańsza niż np. gotronik czy port80h.

a, płyta główna to Abit SA6 z najnowszym biosem z 2002 roku.

--
pozdrawiam
Grzesiek