Re: Czy HDD Samsung SP1604N to model z tych lepszych?

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 May 2005 - 13:16:40 MET DST

> Tak się właśnie przyglądam wypowiedzą o Samsungach i nie wierze oczą (w te
> pozytywne posty).
oczom:)

> Z Samsungów, które widziałem żaden nie wytrzymał więcej niż 3 lata.
> Więc moge sie tylko do tego posta przyłączyć.

no własnie też mnie dziwią te komentarze pozytywne, nie mówię że są
nieprawdziwe, ale z opini serwisu jednego i dwoch kolegów co prowadzą sieć
sklepów to miałbym zdanie o tych dyskach jak wyżej
no ale pewnie Ci co się wypowiadają to wiedzą co mówią, tzn użytkują od
dłuższego czasu Samsungi i pewnie są bardzo zadowoleni z jakości trwałości i
głośności tych dysków. Bo duża cześć opini jak idzie zauważyć to powtarzanie
już usłyszanych albo powielanie głupot ze stron w necie:(