notebook - Acer TM4051LM???

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 11:21:33 MET DST

Znalazłem w sieci ofertę notebooka Acer TM4051LM za 3666 zł
(http://bitcomputer.pl/product.php?id=2289). Jak na Centrino to moim zdaniem
dość tanio. Nie wiem tylko jak z jakością/trwałością i praktyczą
eksploatacją. Używać go zamierzam głównie do pisania (w tym
biblioteki/archiwa - stąd zależy mi na dłuższej pracy na baterii), ale od
czasu do czasu jakiś film (dlatego chcę TV-out), czy prezentacja także.
Ma ktoś ten model? Albo choćby miał styczność? Jakieś opinie?
A może jakieś inne propozycje notebooka do wymienionych wyżej zastosowań?

Pzdr.,

Woj