Re: RAID 0 - jak to jest?

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 23:54:05 MET DST

tak dla wszystkich... który z wasz ma RAIDA0?
John to bardzo dobrze opisał i tak w zeczywistości jest!

zdanie:
"Dysk firmy "Seagate" pracujący w "RAID 0" jest wolniejszy niż w trybie IDE.

jest jak najbardziej prawdziwe i bez sensu, bo jeden dysk w macieży raid
napewno bedize wolniej pracowa nawet do 100% woniej czyli inaczej mówiąc
odmówi współpracy
zróbcie tak: zakładam ze na jednym dysku fizycznym macie dwie conajmniej
partycje. na jednej znich umiescicie film taki który zajmuje cała płyte CD
700mb. nastepnie podczas normalnej pracy ( IE OE DC++ itd) przekopiujcie ten
plik z jednej na drugą partycje ze stoperem w reku.

jakie macie wyniki?

ja mam tzw softwarowy raid na PCI firmy sil, 2 najtansze dyski po 80 mega
7200, 8mega cache i podobno nieszczesny win XP. U mnie to trwa..... a nie
bede sie powarzał , pisałem 2 tygodnie temu.

Pozdrawiam wszystkich teoretyków
ToMasz