Re: LCD typ matrcy i prosba o rade

Autor: Rees <rees1_at_wp.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 22:51:28 MET DST

> W sumie ciężko coś doradzić nie wiedząc, do jakich zastosowań to ma być.
> Osobiście TN odradzam. Polecam wszystko co nie jest na TN ;).

no wlasnie zapomnialem napisac. Zastosowania:
www/poczta/usenet/zdjecia/office i czasem trailerki filmow. Nie gram ani nie
ogladam filmow na PC - od tego mam konsole.
Kilka osob radzilo nabyc wlasnie w/w Samsunga 710N, ale tez LG 1720 (matryc
s-ips) i mysle ze to ostatnie moze byc bardzo ciekawe zwazywszy na gwarancje
LG - pierwszy miesiac bez sub/dead pixeli inaczej nowy panel daja.
Jakies inne rady co warto wziac pod uwage przy budzecie 1300 max?
pozdr
rees