Re: Najtrwalszy, najpewniejszy dysk-który?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 07 May 2005 - 22:30:09 MET DST

Ewelinka wrote:
> Właśnie padła dysk 160 GB SATA.Rozglądam się za nowym dyskiem SATA, który
> służył będzie do backupu. Nie musi być szybki - ważne,żeby był możliwie
> najtrwalszy i miał około 160 GB. Który z popularnych dysków spełnia te
> kryteria? Proszę o rady.

Watpie abys uzyskala jednoznaczna odpowiedz.

Ja moge przytoczyc tylko, ze z moich doswiadczen wynika spora pancernosc
Maxtorow. Mam jednego, co prawda 60GB, ale kilkakrotnie rozpakowujac
torbe, w ktorej jechal zapominalem o nim i szarpiac za ubrania, ktore
sie w niej znajdowaly ladowal na twardej posadzce. Z tym samym dyskiem
przewrocilem sie kilkakrotnie na rowerze w tym takze po zderzeniu z
samochodem - dysk byl w plecaku. Poza tym zapomnialem o tym, ze byl
kiedys podlaczony do komputera i byl postawiony na ksiazce pod biurkiem
- mial bliskie spotkanie z moja noga i to wszystko podczas pracy.

Dysk chodzi do dzisiaj, 0 uszkodzonych sektorow. Lubie go, bo na dodatek
bardzo szybki jest.

--