Re: Problem z HP 3820

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 19:53:09 MET DST

Tomek napisał(a):
> Moja drukarka trochę szwankuje.
> Podczas anulowania druku zaczęła wykrywać zaciecie papieru. Mimo, że nie
> było zadnego papieru, zablokowało się "pudełko" z tuszami (nie wiem jak
> się to fachowo nazywa). Podejrzewam jeden bolec jako sprawcę
> zamieszania, ale nie jestem tego pewien.
>
> Czy któryś z użytkowników modelu 3820 mógłby przy wyłączonej drukarce
> podnieść górna przykrywę sprawdzić, czy bolec zaznaczony na zdjęciu tak
> że wystaje?
>
> Żeby nie śmecić na grupie zdjęcie umieściłem pod adresem
> http://web.netstrefa.pl/drukarka.jpg

mam rozumiec ze drukarka juz nie dziala i zawsze po wlaczeniu migaja jej
wszystkie diody i wciaga papier ?

jezeli tak to prawdopodobnie polamala sie ktoras z zebatek w stacji
serwisowej (to pudelko pod tuszami:) standardowa przypadlosc ... swoja
naprawialem juz 3 razy i dalem sobie spokoj ... jezeli "duza" zebatka
jest ok i uda ci sie zregenerowac "mniejsza" w taki sposob zeby sie nie
polamala za szybko to moze tobie jeszcze posluzyc troche ... nie
proponuje tobie zakupow na allegro ... wiekszosc zebatek jakie tam
sprzedaja to szajs i tylko ta ktora sam zrobisz bedzie najdluzej
dzialala ...

opisy naprawy znajdziesz w necie ... na www.elektroda.pl jak sie
zarejestrujesz i pszeszukasz archiwum powinny byc linki do opisu naprawy