Re: lexmark z65 drukuje pasy

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 19:43:40 MET DST

Magik napisał:
> witam
> mam lexmarka z65 który po uzupełnieniu tiuszem nagle zaczął drukować pasy
> (Tak jakbym drukował z najniższa jakościa napisy składaja sie z poziomych
> pasków czarnych z białymi przerwami) nie zalezy to od jakosci druku na
> najwyższej jest tak samo :(

Za późno napełniłeś i atrament w dyszach zasechł.
Napełniać trzeba zanim się skończy atrament, a jak się już skończy to
trzeba dysze czyścić.
Są do tego specjalne płyny, ale nie orientuje się w tym.
Mam taką samą drukarkę i jak mi po naładowaniu przerywało, to włożyłem
nabój do naczynia z ciepłą wodą na kwadrans, potem oczyściłem dokładnie
z wody i pomogło.

--
majstermod