Re: jaki najszybszy HDD SATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 18:21:20 MET DST

> troszke duzo - nawet bardzo duzo. Ja mam Samsunga na SATA 160 GB i nie
> wskakuje powyzej 31 C - tez bez dodatkowego chlodzenia, zamontowany w
> srodku kompa w poprzek obudowy (buda Chieftec CX-01)

Dziwne. W pracy mam praktycznie same Barracudy,
w sumie dobrze ponad 20 sztuk. Zamontowane w roznych
kompach, w rozny sposób, ale zadna nie schodzi ponizej 38 C.
I wg mnie to wcale nie tak duzo. W domu mialem do niedawna
przez bite 2 lata w kieszeni bez chlodzenia Barracudę 60 GB
- nie schodziła poniżej 50 C i do dziś działa bez szwanku.

Temperatury w okolicy 40 C są calkowicie bezpieczne.
Ale miło slyszec, ze ten 160 GB SATA taki zimny. Ale pewnie
raczej to kwestia warynków u Ciebie.

latet