Re: "Pod czym" format dysku SATA?

Autor: Łukasz Misek <NOSPAMlukasz-misek_at_go2.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 15:02:54 MET DST

latet napisał(a):

> Skoro to drugi dysk, to moze sprobuj po prostu systemowym (pod XP)
> menedzerem zarządzania dyskami?
> Nie wiem czy jeszcze nie musisz coś w rejestrze ręcznie pozmieniać,
> aby system widział pełną pojemność...
1. w SATA nie ma czegoś takiego jak master/slave (mam na myśli, że nie
ma zworek)...
2. jeśli chodzi o WinXP... to sam XP wykrył mi tylko 128GB dysku, a z
SP2 dopiero poszła cała pojemność, nie wiem jak jest z SP1.
Win2003 nie ma żadnych problemów...

3. formatować to go można czymkolwiek, jak każdy inny dysk, można np w
XP z poziomu tej konsoli MMC...

--
Łukasz